24 juli

I know, I know.. Jag har varit väldigt dålig på att skriva här igen. Veckan har gått fort och jag har bara jobbat, tränat och träffat kompisar. Sagt hejdå till några av mina närmaste vänner här borta har jag tyvärr gjort också. Hatar verligen att behöva säga hejdå till alla, det känns så konstigt. 
Ikväll åt jag middag med Rachel, Frida och Evelina. Och nu håller jag på att packa väskan och göra allt klar för imorgon. Imorgon(eller idag, lördag) ska jag och Rachel (från Australien) åka med en amerikansk tjej som heter Nina till Philadelphia! Vi blev medbjudna av Nina så vi ska åka tidigt imorgon bitti, se oss runt i staden under dagen och på kvällen ska vi gå ut. Nina har några kompisar som ska flytta så vi alla ska på ett goodbye party. Vi blir kvar över natten och kommer tillbaka på söndag :) Ska bli jätte roligt och skönt att åka bort lite och se en ny stad, och jag har alltid velat åka till Philly! Lägger upp bilder efter helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback