19 augusti

Det har varit en fullspäckad vecka med jobb från morgon till kväll. Jag och mina värdbarn har varit iväg och gjort massa roliga saker så veckan bara flög förbi. Vi har spelat minigolf, haft picknick, varit på Chuck E Cheese's (som är som en stor spelhall), badat och varit på zoo! Har haft en toppen vecka med mina två gullungar :)
I fredags gjorde min värdfamilj middag till mig och tårta eftersom att jag fyllde år när jag var hemma i Sverige. Vi hade det super mysigt med god mat och paket. Fick lite småsaker och även en Photoshoot av mina värdföräldrar, super roligt verkligen! :) Så vi ska bestämma tid med fotografen när som passar bäst. Killen som fixar detta är Kevin som var fotografen på mina värdföräldrars bröllop så det ska bli super roligt :) Jag har verkligen världens bästa värdfamilj!! Kan inte säga det tillräckligt mycket, men jag är så lyckligt lottad som får vara här.
 
Idag har jag, Tove och Frida varit på Garden state mall hela dagen och shoppat! På kvällen åt vi froyo i Ridgewood och jag sa hejdå till George som åker tillbaka till Tyskland imorgon :(
Nu ska jag kolla klart ett avsnitt av Gossip Girl innan jag somnar. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback