I threw a wish in the well, don't ask me I'll never tell

Idag har jag varit ledig hela dagen då mina värdföräldrar tog barnen in till NYC igår kväll och stannade över natten. Så jag fick en extra sovmorgon idag och lite längre helg, så skönt! Har pratat med Lisa under morgonen på skype, tagit en promenad och sedan har jag pratat en massa med Frida som flyttat till Norge. Det var så kul att få se henne och höra hur hon har haft det sedan jag flyttade hit :)
Sedan har jag bara sovit och kollat på serier hela dagen. Jag har mått jätte illa och kännt mig sjuk hela dagen, så det kunde inte bli mer passande att jag hade ledigt idag. Jag hoppas bara att jag mår bättre snart för resten av veckan består av jobb från morgon till kväll innan det bär av mot Boston på torsdag kväll!
Nu ska jag fortsätta kolla på serier, lägger upp några bilder från igår (söndag) då det först var påskfirande och sedan på eftermiddagen då jag träffade Emma och Frida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback