Glad påsk!

Påsk denna helg, men som alla andra högtider har jag detta år inte alls haft någon känsla för dom. Påsken brukar innebära snö, skidor och fjällen med min familj tillsammans med en massa godis! Men detta år är det såklart annorlunda, men det är en fin påsk ändå. Idag har jag hängt med min värdmamma hela dagen, vi åt frukost imorse sedan kollade vi på bröllopsklänningar till henne och jag provade klänningar som hennes brudtärnor ska ha. Sedan har vi fixat och donat en massa inför morgondagens påskfirande här hemma och när min värdpappa kom hem åkte vi tre in till Ridgewood och åt super god mat på en Indisk restaurang! En super bra lördag har det varit :)

I fredags kväll gick jag, Emma och Emma på bio. Vi såg Titanic i 3D, så himla häftigt! Världens bästa och finaste film blev ännu bättre, åh så fin den är.
Klockan är nu 11 på kvällen, jag har krupit ner i sängen redan och ska kolla lite på TV innan jag somnar. Imorgon ska jag upp tidigt för då ska barnen leta påskägg som ''påskharen'' lämnat runt om i trädgården och kokta ägg runt i huset. Vi ska ha en påsk frukost och sedan på eftermiddagen kanske vi åker in till NYC. 

GLAD PÅSK på er, hoppas ni har en super mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback