Fredag 27 april

Äntligen är det fredag och helg imorgon! Dock har jag Niagara Falls kurs imorgon bitti så någon sovmorgon blir det inte.
Denna vecka lyckades jag dra på mig en rejäl förkylning, började med halsont i Måndags som senare övergick till huvudvärk, hosta och täppt näsa. Så det har varit en riktigt lugn vecka för att försöka krya på mig. Igår var jag även ledig hela dagen så i Ondsdags kväll efter jobbet åkte jag till Emma och hade en Sleepover där då hon är hemma själv hela veckan. Vi åt middag, glass och såg på film. Igår sov vi till 12, och det kan jag säga att det verkligen behövdes! Sedan var vi rätt sega hela dagen, tog en promenad in till Westwood och åt Bagel frukost, åkte och kollade på ett mall och sen åkte jag hem. Det regnade nästan hela dagen, och idag är det storm ute. Hoppas verkligen att sommarvärmen kommer tillbaka snart, det är ju maj nästa vecka!
Ikväll lutar det mot en hemmakväll då jag ska upp tidigt imorgon och jag vill verkligen bli frisk nu, eller kanske bio. Jag vill verkligen se The lucky one, får se om jag får med mig någon att se den :)
Nu: dusch och sedan lunch! Hej svejs :)
Emmas bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback