4 april

Dagarna går så himla fort, jag förstår verkligen inte vart dom tar vägen. Men det är på ett sätt skönt för jag har mycket roligt att se fram emot nu! Fick ledigt nästa fredag så jag åker upp till Boston då och är där i 3 nätter för att fira Emily och Henrik som båda fyller år nu i april. Plus att jag ska krama ihjäl mig med världens bästa syster och barn! :) Saknar dom så mycket och jag känner att jag verkligen behöver få träffa min familj nu.

Annars då? Inte så mycket har hänt denna vecka, jag har tränat och jobbat. Det börjar bli bättre väder igen med varmare grader, underbart är det! Imorgon är en vanlig dag, men sedan på fredag börjar barnens Spring Break i en vecka framöver, så det blir jobb hela dagarna då. 
Jag ska anmäla mig till en ny kurs jag ska läsa då jag inte samlat ihop alla credits som behövs. Det blir en kurs där man pluggar 3 lördagar inne på Manhattan och sedan 8-10 Juni åker man upp till Niagarafallen och Canada! Hur jobbigt det än känns att plugga och att betala för den ska det bli super roligt att få se Niagarafallen och åka över till Canada :)
Nu ska jag se dagens BB avsnitt innan det är dags att sova. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback