23 april

Nu har jag varit sådär dålig på att skriva här igen, förlåt för det ni som kikar in här då och då!
Det har inte hänt allt för mycket att skriva om, jobbade som vanligt förra veckan.
I fredags åt jag sushi med några tjejer i Ridgewood, och sen på lördag var det uppstigning klockan 6.30 för att hinna in till New York till klockan 10. Jag hade min första lektion (Niagara Falls kursen om ni minns?). Det var roligt att träffa massa nya människor och det kommer bli så himla kul att åka till Canada i Juni! Efter lektionen stannade jag, Frida och Tove kvar inne i city. Vi åkte Downtown till Soho, köpte läsgodis på Sockerbit och gick upp för en park som heter Highline. Det är en gammal järnvägsstation som man nu kan gå på och slippa trafiken nedanför. Det var en super fin dag och mycket människor! Senare på kvällen var vi 5 tjejer som gjorde tacos i Fridas lilla lägenhet och satt och pratade till sent på kvällen.
Igår regnade det precis hela dagen så jag hade en himla lugn dag. Åkte hem till Emma på kvällen för kladdkakemys och film!
Idag regnar det också, jätte grått och trist ute. Undrar bara vart dom där 30+graderna och solen tog vägen..
Ska ta en kopp kaffe nu och titta på lite tv innan klockan slår 3 och jobbet kallar. Jobbar hela kvällen så lite kaffe kan behövas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback