16 April

Idag blir min systerdotter tonåring! Min lilla Emily fyller 13 år idag, förstår inte hur snabbt dom växer upp! Grattis mitt hjärta, jag älskar dig! ♥

Nu är jag tillbaka i Jersey efter en helt underbar helg hos min syster uppe i Massaschusetts! Jag åkte dit i torsdags kväll runt 12. I fredags hade jag en riktig moster-dag! Min syster och Steve jobbade och Emily och Ben var i skolan, så Henrik fick stanna hemma ifrån dagis och vara med mig hela dagen. Vi var ute och lekte och promenerade med hunden och vi hade det så himla roligt och mysigt! Vi hämtade sedan upp Em och Ben ifrån skolan och vi åkte hem och lekte ute och massa. Det har varit strålande sol och jätte varmt ute hela helgen så det var skönt.
På kvällen fixade jag och Ulrika inför lördagen då massa folk kom över på kalas för Emily.
I lördags hade vi kalas. Det kom över släkt och vänner, vi åt mat och tårta och det var så roligt att träffa alla igen :) När alla hade åkt hem förutom en familj som sov kvar, så satt vi uppe till halv 2 på natten och spelade spel!
I söndags åkte jag hem vid 3 så vi hann bara äta en god frukost och spela lite spel och mysa med min syster och barnen innan jag skulle ta bussen hem. Helgen sprang förbi alldeles för fort, jag önskade bara att jag kunde stoppa tiden och få ha några fler dagar där. Saknar dom så mycket redan och att få krama om Ulrika och barnen, men vi ses snart igen :)
Idag kan jag ju tillägga att vi har haft 30+ och strålande sol ute! Jag har shoppat både shorts och tröjor idag då jag knappt har några sommarkläder, var verkligen inte beredd på sommar i april men jag klagar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback