onsdag

Gick med barnen till skolan imorse, gjorde lite bankärenden och träffade Pernilla för en promenad runt i Ridgewood. Vi åt cupcakes och sen åkte jag och klippte mig. Hade en bild i huvudet hur jag ville ha det, tyvärr syns det ingen skillnad på mitt hår innan och efter jag klippte mig. Hon som klippte mig var inte amerikan och förstod nog inte riktigt hur jag ville ha det. Lite kortare blev det och det är inte slitet längre men jag kommer gå och klippa mig på fredag igen, ett annat ställe och klippa mycket mer. Men hey, jag fick ju iallafall nytvättat hår och mjuka toppar!
Har jobbat sen 3 och jag är helt slut, mitt huvud har gått på högvarv då det varit ett antal utbrott här i huset i eftermiddag. 

Idag skrev jag in mig på ett college som heter Ramapo, så på fredag ska jag välja kurser och förhoppningsvis hittar jag någon kurs som faller mig i smaken. Eftersom amerikanarna har företräde på colleget så måste jag vänta med att välja kurser tills dom som ska gå sådär 4 år har valt. Är jätte spänd på att börja college och jag hoppas på att få börja redan nästa vecka!
                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback