torsdag kväll

Jag är så glad över att denna dag är över! Det har varit en stressfull dag med barn som gjort allt annat än att lyssna. Det var en judisk högtid idag här så då var dom hemma från skolan. Vi åkte till IKEA för lunch men vände lika snabbt, mitt älskade IKEA.. Ett antal meltdowns och bråk senare blev allt bra och nu vill jag bara sova så jag får fredag imorgon! Då ska jag på college, sen träna eller åka och shoppa lite nya kläder för imorgon kväll ska jag ha min första utgång här i USA! Ska in till NYC på en klubb, men först ska vi äta sushi och förfesta lite hemma hos Moa :) PLUS(!!) att Mikaela kommer till mig imorgon och stannar med mig denna helg :D Vi ska göra denna helg till den bästa och det är ju hennes sista helg innan hon åker tillbaka till Sverige. Åh jag är så pepp, tänk hur en sådan dålig dag kan sluta så bra! Nu blir det först middag och sen en kaffe med Hanna, Pernilla och Linda! :) 
Pusss

bild från min senaste utgång, kvällen innan jag flyttade hit. den kvällen vill jag göra igen, hundra gånger om för den var så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback