Monday

En ny vecka med nya möjligheter!
Efter att ha släppt av barnen på skolan och tagit en dusch kom Pernilla hit för frukost! Vi åt pannkakor och scrambled eggs, sen kollade vi igenom lite papper och sånt för college. Åkte till mallet för jag ville ha något nytt i garderoben inför skolan, för imorgon börjar jag på college!! Ska läsa en psykologi kurs på ett college som heter Ramapo. Kommer gå två gånger i veckan, tisdagar och fredagar. Jag är exalterad och tror att det kommer bli både roligt och intressant att läsa den kursen. Jag har en bild framför mig hur jag vill att det ska vara att gå på college, och jag tänker fortsätta att ha den bilden i huvudet och hoppas på att det blir lika bra som jag hoppas på :) Självklart kommer det inte vara som på filmer eftersom jag bara kommer ha en kurs där sen åka hem men a girl can dream right?

Ikväll efter jobbet hade vi först kinamat till middag sen följde jag med min värdmamma till hennes LCC möte. Det var jätte trevligt och jag träffade massa nya au pairer, träffade även en kille som jag var med på Au Pair skolan i New York första veckan och det visade sig att vi ska läsa samma psykologi kurs! Världen är liten.
Nu ska jag läsa lite i min svenska skvaller tidning och sen sova, tidig morgon imorgon. Puss på er

16 handles, frozen yoghurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback