torsdag

Tre dagar i rad nu har jag vaknat till regn, så himla tråkigt då det varit strålande sol och super varmt varje dag sen jag flyttade hit. Som tur är sprack himlen upp senare under dagen och det blev fint väder igen!
Jag, Pernilla och Linda åkte till IKEA idag. Vi åt köttbullar och gick runt lite. Sen har jag jobbat igen och nu jobbar jag också, passar barnen men dom sover så jag sitter och kollar på The secret life.

Imorgon kväll blir jag hämtad runt 10 av min syster och med sig har hon min mamma och momma! Jag kan inte fatta det, jag ska få krama om dom imorgon och hela helgen ska jag bo med dom, min syster och syskonbarn i en annan del av New Jersey och bara umgås hela helgen! :) Jag ska få visa dom runt där jag bor och bara få njuta av att ha dom här hos mig några dagar.  L Y C K L I G!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha jag var också på ikea igår!! var ni på det i Elizabeth? :) haha.

2011-09-09 @ 15:12:17
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback