tisdag

Morgonen var galen här hemma med barn som hade liite för mycket energi i kroppen. Eftet att jag droppat av dom på skolan hoppade jag in i bilen, hämtade upp Pernilla och sedan åkte vi till Ramapo! Hade lektion och jag måste bara säga att jag älskar psykologi kursen jag läser. Det är jätte intressant och roligt att läsa om, min klass är toppen och så är läraren. Längtar ju till och med tills på fredag då jag har nästa lektion. Tänk om man alltid kunde ha kännt så om skola..
Sen har dagen flytit på, lagade middag till mig och barnen sen har vi tittat på film och jag fick dom i säng med lampan släckt redan kvart i 9. Det är inte alltid det lättaste att få dom barnen att sova ska jag tala om för er, min värdmamma kom dock hem 2 minuter senare och nu hör jag att dom fortfarande är vakna.. Oh well, jag gjorde iallafall mitt jobb :)
Imorgon ska jag till frisören igen, denna gång ska jag göra min nya frisyr ännu snyggare med ny färg! Hur resultatet blir får ni se imorgon, kan iallafall till 99% säga att jag inte kommer göra det brunt. Fast så fort jag tittar på bilder där jag har brunt hår ändrar jag mig varje gång, men nu vill jag provat nått nytt igen och det är ju faktiskt bara hår :)

Ska skypa lite innan det är dags för sängen. Jag tycker dagarna går så fort, jag hinner knappt vakna innan det är dags att sova igen.. Puss
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback