tisdag

Idag har jag varit på college, köpt gymkort och mys med lill katten! Om 3 dagar är det oktober men värmen som är här är värre än den var vissa dagar i somras. Det är super varmt, fuktigt och sån där äcklig luft. Bara man går utanför dörren känner man sig klibbig och duscha är knappt någon mening då man svettas lika mycket när man kommer ut från duschen igen. Det är slutet av september, jag är inte van vid sådan här värme nu heller. Men visst är det skönt att kunna gå runt i linne och shorts på dagarna än :) Det värsta är bara att det är så varmt i huset, källaren är min enda räddning just nu.

Annars har den här dagen sätt ut som dom andra i princip. Barnen hade deras första ccd klass idag så jag tog en promenad medan och köpte plåster och sådant där kuligt man vill lägga pengar på. Sen lagade jag middag och nu har jag fått dom i sängen. Lite secret life och mys med kattungen nu innan sängen :) Puss      
            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback