sjukling

Jag är förkyld, har huvudvärk, hosta, rinnig näsa och feber. Blööö jag har inte tid för detta! Och jag kunde inte varit sjuk på en värre dag, ungarna har drivit mig till vansinne idag. Allt som kunnat hända har hänt, typ. Min värdmamma är verkligen världens bästa värdmamma som tur är, barnen kom upp till mig och sa förlåt för allt som hänt idag och gav mig pussar och kramar i miljoner. Gullungarna, det går inte att vara arg på dom länge heller. Men idag har jag verkligen mått jätte dåligt så det var lite extra tufft idag. Men jag åkte till apoteket ikväll och laddade upp med massa mediciner så jag ska bli frisk! Mötte även Alexandra, eller Bibbi som hon kallas på Starbucks för en pratstund :)
Imorgon åker jag med min värdfamilj till MA för att bo i en tuga över helgen. Kommer inte ha något internet så vi hörs här igen efter helgen! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback