plugg

Jag hade glömt hur jobbigt men ändå rätt kul det är att plugga faktiskt. Hämtade ut min psykologi bok idag på skolan, så nu ska jag skriva en hel uppsats om ett ämne inom psykologi som heter Nature vs. Nurture. Handlar i princip om uppfostran och hur saker kan utvecklas på olika sätt. Jag talade om för er att jag inte varit på en enda lektion än va?
Imorgon har jag lektion så då ska jag lämna in den vilket betyder att jag kommer sitta uppe hela natten med uppsatsen.. Klockan är halv 10 på kvällen och jag har inte skrivit ett ord än. Men eftersom det inte är mitt fel utan skolan som inte hade boken inne på lager, tänker jag ta det hela med en nypa salt och skriva det jag hinner! :)

Imorgon efter college måste jag åka och lämna in bilen eftersom jag har ett däck som snart är utan luft, och efter att jag kört barnen till deras pappa kommer Mikaela hit!! :D Hon ska bo hos mig i helgen och bara hitta på massa roliga saker, som jag saknat henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback