FRIDAY!

Var på college imorse, och när vi kommer tillbaka till bilen hittar Pernilla 2 lappar på framrutan.. Japp, parkeringsböter. Har aldrig fått det men varför skulle jag inte få det här i USA liksom. Fick även en varning av att jag satt parkeringstillståndet i fel ruta. Idioter, jag har ju haft bilen där utan parkeringstillstånd tillochmed och idag hade jag parkeringstillstånd, eller aa Pernillas då hehe. Och då minnsan bestämmer dom sig för att ge mig böter för det och en varning. Oh well, det hela är bara så skrattretande men det svider ju liiite i plånboken att behöva betala en onödig parking ticket..


Ska hämta barnen från skolan om en timme sen runt halv 6 kommer Mikaela hit :D Då ska vi fixa oss sen åka till Moa för middag och utgång inne i NYC med några andra svenska tjejer :) Ha en grym fredag kväll, det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback