Friday night!

Hej på er nattugglor!
Klev upp halv 6 imorse, gjorde mig klar för hela dagen, tog mitt kaffe och åkte för att hämta barnen. Efter att jag lämnat av dom på skolan åkte jag direkt iväg till skolan själv. Jag älskar verkligen psykologi klassen och kan ärligt säga att jag önskar jag hade den mer än bara två gånger i veckan..
Åkte till Moa för lunch, sen jobbade jag till 7. Direkt när jag slutat hämtade Alex upp mig och vi åkte på bio. Såg Moneyball och jag älskade den, hur bra som helst verkligen! Kan ju bero på att Brad Pitt hade huvudrollen eheh. Innan bion skulle vi köpa kaffe, av någon klumpig dum anledning hamnade mitt kaffe upp och ner på golvet inne på mallet.. Jag, Alex och Pernilla höll på att dö av skratt precis som alla runt omkring oss haha. Vi torkade upp det bästa vi kunde sen skyndade vi oss därifrån innan några fler hann se vad som hänt.
Nu ska jag vika tvätt och se ett avsnitt av The secret life. Jag förstår inte hur det ska vara så svårt att kunna somna fast jag är så trött som jag är. Mamma och pappa, kan ni snälla skicka hit min säng?!
Imorgon tänker jag ta en låååång sovmorgon och sen nalkas det nog lite shopping. Behöver både skor och lite mer kläder för hösten, har ju mest bara sommarkläder här.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback