first day of college

Haha, det här med första dagen på college blev ju inte riktigt som jag tänkt mig.. Vi blev sena, hade en 100-årig gubbe framför oss som gasade på bromsen hela vägen. Sen var campus så sjukt stort och vi hade inte fått någon information på klassrum eller hus. Vandrade runt som två vilsna själar gjorde jag och Pernilla tills vi gav upp, nästan 45 minuter sena till lektionen. Vi satt ner och surade, svor över hur dålig denna dag var (vilket den var, allt gick emot oss). Vi pratade dock med våran lärare efter lektionen och hon var förstående! Mindre kul var ju att vi ska skriva en uppsats tills på fredag men vi fick ingen bok. Var tvungen att köpa en bok, men med vår tur idag fanns den såklart inte inne på lagret. Betalade 170 dollar(!!!) för en bok om psykologi som jag kommer få om typ en vecka. Detta var helt klart en av dom värsta dagarna hittills och jag ville bara lägga mig ner och gråta. Men efter ett par timmar av panik och ångest över allt kändes saker lite bättre och jag åkte till Starbucks för kaffe med Bibbi och Pernilla. Fick skratta som jag bara kan med dom och blev bjuden på en kaffe av söta starbucks killen! Det gjorde helt klart min kväll :)

Jag och Pernillaaaaa, haha charmig bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback