en onsdag

Har haft en bra dag idag! Mina kids har varit jätte duktiga, lyssnat bra och dagen har gått fort. Vi bakade en sockerkaka som tyvärr blev ett totalt fiasko. Reaktionerna min värdfamilj gav när dom åt den var inte det jag hoppats på haha, menmen.
Jag är nyss hemkommen från ett au pair möte med min lcc. Vi var ett par tjejer där, dom flesta från tyskland men träffade även en tjej från brasilien och australien. Jätte trevliga och imorgon ska jag kanske till mallet med en av dom! Det är så himla kul hur allt går till här. Vi alla satt och bytte nr med varandra och planerar redan träffar för en kaffe. Mötet skulle börja 8, klockan 9 skrev vi på ett papper sen gick min lcc för hon skulle natta sina barn. Då hade vi inte ens haft ett möte?! Jaja, det var iallafall trevligt med lite nya ansikten :)

Ikväll kom min mamma och momma till usa! Dom ska bo hos min syster i 3 veckor och i helgen eller nästa helg ska jag få krama om dom! Jag längtar så mycket efter att få krama min mamma, känns så fel att jag bor här och hon bara kommer och hälsar på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback