Lördag morgon

Jag älskar att titta ut genom mitt lilla fönster på morgonen när jag vaknar, veta att det är helg och se att det fortfarande är sommarväder ute. Önskar att ni kunde få komma hit och se hur fint det verkligen är. Hösten börjar komma med alla fina färger på löven och solken skiner hela dagarna. Det är varmt men inte sådär äckligt varmt som det var i somras, utan perfekt värme. Man kan fortfarande ha sommarkläder på sig men på kvällarna blir det kyligare precis som det ska vara. Jag kan inte fatta att det redan är den 8e Oktober.. Men jag är spänd på att få uppleva en förhoppningsvis fin och härlig höst istället för regn och kyla som jag är van vid. Jag ska åka ut och fota en massa både här i Ridgewood och inne i New York City så jag kan visa er hur fint jag har det här :)
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback