5 oktober

Idag fick jag en roommate! Pernilla ska bo hos mig ett tag nu eftersom hennes värdfamilj bestämde sig för att gå i rematch idag utan förvarning eller något. Hur en värdfamilj kan göra så mot en au pair är för mig totalt respektlöst och deras orsaker var så dåliga. Som tur är så tog min värdfamilj emot henne med öppna armar och jag är glad att ha henne här men jätte ledsen att tänka tanken på att hon kanske inte kommer bo i Ridgewood längre.. Men jag och min värdmamma ska göra allt vi kan för att hjälpa henne och vi hoppas på att hitta en familj nära Ridgewood till henne! :) Så tills hon hittar en ny familj är hon inneboende hos mig och min värdfamilj!
Nu ikväll har vi har ätit glass och haft Vänner-maraton och nu sitter jag och skrattar åt Pernilla som försöker lära en full David på skype Göteborska, ganska underhållande måste jag säga!
Imorgon ska jag jobba och under mina lediga timmar ska vi åka och shoppa träningskläder och sådär.  
Ett avsnitt till av vänner nu sen måste jag sova, kvart över 7 ringer klockan imorgon igen. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback