Life is what we make it

Jag säger det här varje dag, men vart tar tiden vägen egentligen?!

Blev ingen skola för mig idag för jag måste vara hemma hela dagen för dom är här och byter ut våra fönster. Det är just nu svinkallt inne och jag vet inte ritktigt vad jag ska göra. Måste verkligen duscha men vill inte göra det när gubbarna är här. Vill åka och träna men måste vara hemma för gubbarna. Ska väll försöka göra någon nytta iallafall och städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag efter att jag haft roommates i 2 veckor.
Fan, fattar du vad tomt det är här Pernilla?!
Det där pumpsaken jag var på igår kväll var iallafall hur häftig som helst! Det var flera tusentals pumpor som folk har skärt ut mönster i, och det var helt galet. Tog bilder men eftersom det var kolsvart ute så blev det inte så bra men några ska ni få se iallafall! :)
Allt är gjort utav pumpor!



Jag älskar Halloween och här kör man verkligen fullt ut på dekorationerna och allt! Nästa helg är det Halloween och det ser ut som att det kommer bli gryymt, måste bara köpa en halloween kostym först hehe. Något förslag på vad jag kan vara tack?! :)

Jag fick förresten en rolig fråga om jag inte kunde recensera mat från usa här i bloggen. Typ allt möjligt som man äter, så jo visst kan jag göra det haha! Ska försöka lägga upp ett i helgen :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Förstår att de känns konstigt! Får komma å hälsa på och bo hos dig igen då om jag får ;)

2011-10-22 @ 18:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback