Torsdag

Chillar på mitt rum med Pillis, vi ska försöka få min parkeringsböter indragen för vi har faktiskt super bra själ till att inte betala den! (tycker vi iallafall) Sen ska vi skriva 2 uppsatser på två olika filmer som vi ska ta med oss till Psykologi lektionen imorgon. Idag åkte vi till Mallet för Pernilla ville shoppa, jag var duktig nog och spenderade inte en enda penny även fast det kliade i fingrarna inne på Forever 21 och HM.. Stolt du kommer vara nu mamma :)

Just nu är allting lite kaos här eftersom vi inte vet hur det kommer sluta för Pernilla. Det är skönt att hon har två veckor kvar, två veckor på sig att se om hon hittar en ny värdfamilj eller om hon beslutar för att åka tillbaka till Sverige. Jag hoppas ju såklart på att hon stannar kvar här för jag kommer verkligen känna mig helt tom utan henne. Vi ses ju eller iallafall pratar varje dag och jag vill inte att ännu en nära vän ska lämna mig.. Åh varför ska allting vara så himla komplicerat jämt för?

Kommentarer
Postat av: boss

skäl*

2011-10-08 @ 01:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback