svar

Svar till Malin angående packning: Ta inte med dig för mycket!! Jag kan iofs känna att jag tog med mig liite för lite kläder men tro mig, allt här är så mycket billigare än i Sverige och du kommer vilja köpa allt du tittar på här så packa mindre och köp mer är mitt råd :) Jag åkte dock på sommaren och sommarkläder tar ju mindre plats också i väskan än vinterkläder gör, men försök att packa smart bara och ta bara med kläder du vet att du kommer använda. Jag bor i Ridgewood ;) Vart ska du flytta? :)

Klockan är nu snart halv 1 på natten här och vi sitter 3 au pairer i mitt rum. Två på golvet pa madrasser och en i sängen, alla tre lika sociala med datorerna. Linda åkte hem för en stund sen, vi tittade på Hall pass och pratade. Så nu ska jag sova, varit vaken sedan kvart i 6 imorse och är helt slut i huvudet nu efter att ha jobbat hela veckan så jag ser verkligen fram emot en sovmorgon imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sara

Okej vad kul!:) Jag har varit här i 5 månader och jag trivs oxå jätte bra! Tiden går så fort!!

2011-10-16 @ 00:12:13
URL: http://saracsmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback