Lördag

Vaknade 12 idag, lika trött som jag var när jag gick och la mig igår. Har haft Gallifrey (bebis katten) tryckt emot mig hela natten och vi har bråkat om vem som ska ha störst plats i sängen. Han tyckte även att det var en bra idé att börja bitas och leka mitt inatten ett par gånger.. Fast han är ju så söt så det är svårt att bli arg på honom för det!

Igår kväll åkte jag hem till Linda och såg på film. Vi såg Friends with benefit och ni som inte sett den, se den!
Nu ska jag åka till banken och lösa in min check med lön sen åka till Linda, vi ska åka och titta på en Halloween parad sen ikväll får vi se vad som händer, natten är ung!
Ha en bra lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback