Hejdå min vän

Har vinkat av min vän Pernilla nu, hon åker tillbaka till Sverige i eftermiddag. Jätte tråkigt verkligen, ännu en ny vän som jag kommit så nära måste jag säga hejdå till. Allting kommer bli så konstigt, vi två har träffats typ varje dag i och allting kommer bli väldigt tomt nu.. Tack för att du har gjort dessa 3 månader i USA så bra som dom varit!

Ber förövrigt om ursäkt för så dålig uppdatering, vet att ni har varit in här flera gånger och varje gång har jag gjort er lika besvikna. Men har inte gjort så mycket denna vecka faktiskt så har inte kännt för att skriva då :) Pratade nyss med pappa och lillebror på skype, sen världens bästa Anna och sen min älskade lilla momma på telefonen. Nu ska jag hämta hem barnen. Sen ikväll ska jag och värdfamiljen in till NYC för att se något med pumpor. Ja, amerikanare är galna i pumpor.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad trist att hon inte hann komma och halsa pa oss sa att vi fick traffa henne och hon fick se Boston forst:( Hoppas allt blir bra och att du har andra vanner att umgas med!! PUSSSSSS

2011-10-22 @ 01:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback