Friday

Hej hopp!
Idag klev jag upp halv 7 för barnen skulle vara extra tidigt på skolan, sen åkte jag och Pernilla till Ramapo och vi klarade oss ifrån ännu en böter. En städerska kom hit och skulle gå igenom huset och att visa henne runt var en höjdpunkt idag, speciellt vissa områden av huset hehe. Jobbade sedan efter barnen slutat skolan, körde dom till deras pappa på kvällen vilket tog 2 timmar fram och tillbaka.. Fredagar är ingen rolig kväll att köra på i detta land. Jag och Pernilla åt donken till middag och sedan har vi bara slappat på mitt rum. Jag pratade på skype med David medan Pernilla tittade på Bonde söker fru på sin dator, sociala rumskamrater vi är :)
Fredag kväll betyder att jag imorgon har låååång sovmorgon och är ledig hela helgen! Imorgon har vi ingenting bestämt, men på söndag blir det nog en heldag inne i NYC :)

Pernilla, jag och Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback