Fredag

Hej på er! Idag var jag som alla fredagar på Ramapo, lektionen var slapp och vi lyssnade bara på när våran lärare beklagade sig över hur dåligt hela klassens betyg i genomsnitt var. Dom är sjukt hårda här och vill helst att alla ska få 100% på proven, vilket tydligen inte många fick.. Jag satt mest och var lite skadeglad då jag bara gjorde provet för skojj skull, jag behöver inte ens göra exams eftersom jag är au pair så gör ingenting vad jag får, men jag tror jag kunde en hel del :) Lämnade även in mina 2 uppsatser, för första gången tycker jag det är riktigt roligt att skriva uppsatser och att åka till skolan.
Vid 12 åkte jag och hämtade upp en tjej som heter Julia, hon kommer ifrån Tyskland och har valt att avbryta sitt år. Då min värdmamma är hennes LCC(kontaktperson) och världens bästa värdmamma, så låter hon Julia bo här i helgen tills hon åker hem på måndag. Så vi är nu 3 au pairer i detta hus haha, vi har börjat kalla mitt rum för ett Bachelorette-Manshion.
Nu kom familjen hem med pizza, sen ska vi nog träffa Linda och hitta på nått skojj. Imorgon blir det NYC hela dagen. Ha en bra helg! :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla som lever i Bachelorette-Manshion

NEW YORK BABY!

Kände att du behövde en kommentar!

2011-10-15 @ 05:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback