Fredag kväll

Jag är så sjukt trött efter denna dag nu och jag längtar tills jag får lägga mig i sängen. Morgonen började bra tills vi gick utanför dörren, då kom jag på att jag inte gjort lunch till barnen sen krånglade bilen. Har börjat bli kallt nu så dörrarna hade frusit fast, men kom iallafall iväg med barnen och jag själv till skolan. Resten av dagen var stressig med barn som hade liiite för mycket energi, men det är fredag så jag förstår dom. Efter skolan tänkte jag åka och byta min halloween dräkt men kände att det får bli New Jersey Devil ändå (NJ Devil är vårat hockey lag). Är galet pepp inför imorgon, kommer bli så bra! Min väckarklockan ringer dock 4.15 imorgon bitti för att hinna med en buss in till NYC vilket känns sådär, men då kanske jag kan sova timmarna på bussen till DC :)

Ikväll är det jag och pojken hemma. Vi har spelat spel och nu tittar vi på TV. Hoppas min värdmamma kommer hem snart så jag kan komma i säng någon gång om jag ska orka upp haha. Uppdatering och bilder om helgen kommer på måndag! :) Ha en underbar Halloween!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback