Fall is here



Idag har vi plockat pumpor och åkt hö-släde bakom en traktor. Det har blåst, men solen har varit super varm. Hösten är verkligen här och det är så otroligt fint. Det bästa jag vet är att åka bil och bara se alla träd längst vägen i alla olika färger, eller att bara sitta på ett lugnt ställe och njuta av solen, den fina hösten och USA. För en gångs skull har jag längtat efter hösten. Jag är exalterad över att den äntligen är här och håller tummarna för att jag ska få slippa en grå och tråkig höst. Jag tror att detta kommer bli den bästa hösten någonsin!


Kommentarer
Postat av: clea

Hej! måste säga att din blogg är superkul att läsa, kan knappt vänta tills jag får åka om ett år och hoppas att jag får det minst lika bra! :)

En kanske lite konstig sak som jag hade tyckt det var superkul att du gjorde skulle vara att du "recenserar" amerikanskt godis, sncaks eller rent allmänt mat som du äter. Tycker det är ´så kul när folk gör det! poptarts, vanlig mat vad som helt som du äter/kommer över både välkänt och sjukt udda hahah :D

Ha det bra!

2011-10-18 @ 22:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback