Empire state of mind

Är nu hemma efter en heldag inne på Manhattan! Mina fötter värker, skavsår överallt och min mage gör ont, men åh vilken bra dag jag har haft! Har vandrat runt i mysiga Soho, shoppat träningskläder och lite annat på REA och ätit svenskt lösgodis. Finns en svensk liten butik i Soho som heter Sockerbit där dom säljer lösgodis, kostar skjortan såklart men några bitar blev det och det var obeskrivligt gott. Vi åt en super god middag på en liten bar downtown med dom andra svenska tjejerna innan vi hoppade på tåget hem till Ridgewood. En riktigt mysig dag inne i ett höstigt New York :)


Vänner huset

Detta är trappan och huset där Carrie i Sex and the city bor, just fyi :)

Nu ska jag tvinga Pernilla att se några avsnitt av vänner innan jag somnar, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Bor hon dar i verkligheten eller menar du i filmen? PUSS

2011-10-20 @ 04:08:16
Postat av: Ulrika

Lovar du att ta med godis till mig nar du kommer for Thanksgiving?

2011-10-20 @ 04:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback