9 oktober

Godmorgon!
Det första jag läser på facebook denna morgon (typ hundra gånger) är att det snöar i Östersund! Kan inte riktigt fatta det då vi fortfarande går runt i shorts och linne här i New Jersey. Jag vet att jag kommer sakna den mysiga vintern lite i Östersund detta år, men snö vill jag inte ha i Oktober redan :)
Igår kväll tog vi en chai på starbucks, jag, Pernilla, Linda och Emma. Vi satt och pratade och skrattade tills dom stängde sen åkte vi hem till mig för att se en film. Filmen övergick till ännu mera prat och vid 2 inatt gick vi och la oss. Idag tänkte jag och Pernilla åka in till NYC men min check med veckans lön är på vift så jag känner att jag måste leva lite snålt nu tills den kommer, plus att jag måste plugga inför tisdag då jag har en exam i psykologi..
Nu ska vi äta frukost sen ska vi nog göra denna söndag till en slapp söndag med plugg för min del, packning för Pernillas och vänner maraton med gotta för oss båda! Ha en bra söndag :)

vinter i Boston förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback