I have to go to my dreams to see you

Då var det en ny vecka igen då. Jobbade som vanligt, tog hand om mina ärenden plus gymmet under dagen och nu är klockan lite efter 8 på kvällen. Detta är nog bästa stunden på hela dagen, då jag slutat och kan gå upp på mitt rum och bara vara för mig själv, titta på film och prata med vänner på datan. Så himla skönt att bara ta det lugnt idag, jag är så himla trött så ska nog sova tidigt ikväll :)

Nu ska jag fortsätta titta på film, äta clementiner och julskum tillsammans med mitt tända ljus. Min värdmamma kom även hem med en julgran idag så förhoppningsvis kan jag börja få lite julkänslor snart, fast det är svårt utan varken snö eller kyla.. Men jag klagar inte, slipper förhoppningsvis en låång vinter :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback