summerday

Idag var barnen lediga hela dagen. Vi körde min värdmamma och hennes fästman till flygplatsen, gjorde amerikanska pancakes till lunch och sen spenderade vi 2 timmar på skolans lekpark. Det har varit suuper varmt här idag, folk gick runt i shorts och linnen. Hallååå, det är ju november! Men jag klagar inte, satt ute och njöt av solen medan barnen sprang runt. Körde dom sedan till deras pappa, direkt efter hämtade jag upp Alexandra och vi åkte till Starbucks för en kaffe. Blev överlycklig när jag såg att dom hade peppermint mocha! Sjukt gott. Lite senare kom Tove och joinade oss. Vi pratade på och smidde planer för året, samtidigt som vi modellade lite för en kille som ritade av alla inne på starbucks. Påminnde mig om scenen i Titanic när han målar av en flicka som står på båten.
Jag är hemma själv tills på lördag kväll så hoppas jag kan få någon som gör mig sällskap i stora huset tills dess. Jag gillar att vara ensam hemma här men på kvällar föredrar jag att ha någon annan i huset med mig.
Ska bara ha hand om barnen ett par timmar imorgon på dagen sen får jag långhelg! Nu ska jag kolla några avsnitt vänner innan jag somnar. Puss godnatt!


Kommentarer
Postat av: M*

- söt du är!

2011-11-11 @ 18:51:59
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback