snurrig

Denna morgon började så bra men slutade så dåligt. Skulle hämta bilnyckeln för att skjutsa barnen till skolan sen åka iväg själv till min lektion. Ser mot min fasa att bilnyckeln inte hänger där den alltid gör. Om inte bilnyckeln hänger där, då finns det inget annat än att drabbas av panik. Jag vet att jag hängde tillbaka den där igår eftermiddag efter vi varit på fotboll, så varför är den inte där? Dessutom är bilen upplåst, och jag låser den alltid. Börjar jag bli senil? Jag har alldeles för mycket som pågår i mitt huvud just nu att jag är alldeles snurrig. Får lite extra mycket panik då jag just nu borde sitta på lektion också. Jag har letat precis överallt, på alla möjliga konstiga ställen runt om i huset men den finns ingenstans. Mitt enda hopp just nu är att min värdmamma smsar mig om att hon använda nyckeln igår kväll. Håll tummarna!

Förlåt för onödigt inlägg, men ni förstår inte hur beroende man är av bil här.. Ingen bil=inget liv, tragiskt men sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback