Roadtrip to Boston

Idag åkte jag, Emma och Amanda till Ramsey för att äta sushi lunch och ta en kaffe på ett jätte mysigt café :)
Sen jobbade jag, åt pizza med värdfamiljen och nu ska jag packa min väska. Imorgon åker jag till Boston! Åh jag längtar så mycket efter min storasyster nu och mina syskonbarn, ska gosa hela helgen med dom, lääängtar!
Jag ska ta bilen dit så jag ska ha en liten roadtrip för mig själv. Ska fira Thanksgiving med min familj där och sen stannar jag tills på söndag :) Ska bli så skönt att få komma dit några dagar verkligen, saknar dom så mycket. Jag är verkligen lyckligt lottad som har familj så pass nära, att det bara tar 4 timmar med bil. Skönt att kunna komma iväg och krama om dom lite :)

Nä nu ska jag packa klart väskan och sen sovaaa. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback