plugg och b&j

Redan sen jag vaknade imorse visste jag att detta skulle bli en bra dag. (Förutom nackspärren jag har)
Jag fick frukost på sängen av min värddotter och värdmamma, barnen har varit små änglar hela dagen och jag har haft en rolig lektion på college. Plus att jag har tränat med min polska vän Anna :)
Ikväll skulle jag träffa Amanda men tyvärr har jag för mycket plugg jag verkligen måste ta tag i så jag får träffa henne imorgon istället :) Åkte till affären för att köpa plugg-glass och som vanligt står man där vid frysskåpen hur länge som helst och bara stirrar på all glass. Att välja ben & jerry är inte lätt här, men jag kom hem med en ny smak. Red velvet cake, redan min nya favorit! Galet god!
Nä nu ska jag tillbaka till plggandet, har inte ens skrivit överskriften än till min uppsats hehe. Bara 3 veckor kvar av kursen nu, tråkigt men skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback