mysteriet löst

Ser att ni har kollat in här mer än vanligt idag, nyfikna på om nycklarna återfanns? Svaret är ja. Fick det där efterlängtade smset av min värdmamma, hennes kille hade nycklarna. Så enkelt var det, fick nycklarna och kunde iallafall ta mig till affären.
Barnen hade bara halvdag på skolan idag och sen är dom lediga resten av veckan. (lyx va?) Dom hade båda playdates så dagen gick fort. Känner mig fortfarande trött och hängig, så nu ska jag försöka sova. Ska skjutsa min värdmamma och hennes kille till flygplatsen tidigt imorgon. Önskar jag också kunde följa med till Vegas..

Kommentarer
Postat av: Robin & Jonas

Haha vad bra :D vi kommer läsa din också! Har du det bra i Usa? :)

2011-11-09 @ 19:51:34
URL: http://www.theboys,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback