lovely friday

Åh vilken bra fredag detta har varit!
Jag har ätit sushi med Tove, fått paket ifrån Sverige, jobbat med barn som varit super snälla och ikväll såg jag breaking dawn med ett gäng härliga tjejer! Jag är på så bra humör just nu, kanske är jag lite övertrött också då klockan är 1.30 på natten just nu. Efter att jag slutat jobba hämtade jag upp Emelie och Emma, vi mötte upp dom andra tjejerna på Garden State Plaza och köade för att se breaking dawn kl.10. Galet mycket folk och eftersom man inte har numrerade platser i USA på bio så är köa enda sättet för att få bra platser. Jag älskar verkligen att gå på bio här, alla är så inne i filmen och applåderar och jublar. Breaking dawn var iallafall läskigt bra, vet inte hur någon film kommer kunna toppa den. Can't wait for part 2!
Puss

sushiiii

2 par byxor, idomin och godis fick jag! Byxorna är underbara och ja, en påse julskum är snart slut. Tack mamma och pappa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback