lost time is never found again

Tänk att det är fredag redan imorgon. Det är ju verkligen läskigt hur fort tiden går. Jag vet att jag skriver mycket om hur fort allt går, men seriöst... Nästa vecka har jag varit i USA i 4 månader, och snart är det december. Snart ett nytt år, shit. Att ta vara på tiden är verkligen viktigt för den är himla värdefull. Jag försöker ta vara på alla dagar här så gott jag kan, men vissa vill man bara lägga längst ner i ryggsäcken och glömma bort. Som denna då barnen vaknade på fel sida och allt var dåligt hela dagen och man känner sig världens sämsta nanny. Då är det bara att lägga dagen åt sidan och imorgon tar man nya tag. Det är påfrestande att ta hand om barn vissa dagar, och i denna ålder har dom ju ganska så starka åsikter själva om saker och ting. Efter lite kramandes och så nu innan läggdags känns det mycket bättre, gullungar. Imorgon blir en bättre dag! Då är det fredag, jag har college, på kvällen ska jag se Breaking Dawn och sen är jag ledig tills måndag! Och på onsdag åker jag till Boston, wiiii :) Jag har himla mycket att se fram emot nu, men det tar jag i ett annat inlägg.
Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

JAAAAA och då ska vi seeeees:D:D:D:D

2011-11-19 @ 05:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback