Helgen

Först och främst vill jag säga Grattis till världens bästa pappa på Farsdag! Älskar dig pappa, skickar en stor kram från usa till dig! ♥

Jag har haft en himla fin helg. I fredags kväll åt jag Sushi med Emma U och Amanda, sen kom Tove hit och vi fyra tittade på film och åt glass. Mumma

I lördags på kvällen gick jag, Emma E och Tove runt på mallet, köpte med oss billiga underkläder hem från Victoria's secret sen bowlade vi och åt middag på ett mysigt Diner. Diners är så amerikanskt det kan bli plus att det är super gott, billigt och bra!

Idag, söndag, tåg jag bussen in till New York City för att vara med på repetioner inför ett Lucia tåg som ska vara i en kyrka i New York 10 december. Vi var på Svenska kyrkan som ligger i NY och sjöng massa svenska julsånger. Mitt under alltihopa fick jag världens hemlängtan. Det slog mig att jag inte kommer vara hemma denna jul heller. (Förra året var jag hos min syster i Boston.) Men det är iallafall tur att jag kan vara med på Lucia här och få lite svensk feeling. Ryktet går även att vår svenska prinsessa Madelene eller Viktoria ska vara där och kolla. Spännande!

Imorgon är det en ny vecka med jobb igen som jag ska ladda upp inför nu med film och sömn. Puss



Någon gång i mitt liv ska jag bo inne på Manhattan och när jag gör det ska jag gå till Svenska kyrkan varje söndag för det var så himla mysigt där inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback