every week gives you a new chance, a chance to make that week better than the rest

Jag tycker inte om måndagar. Inte bara det att helgen är slut och det är flera dagar kvar tills jag får sovmorgon igen, utan måndagar har som blivit min To do dag. Ni vet en dag då man gör alla måsten som man har. Som att tvätta, städa, handla, tanka bilen och hämta kläder som barnen lämnat på nån restaurang i helgen. Så ja typ så kommer min måndag se ut. Sjukt tråkigt, den började ju inte bra heller då jag vaknade 7 och vid 7.15 ska jag vara på plats utanför barnens pappas hus för att hämta upp dom. Jag körde nog dit på rekord tid och hade himlans tur med trafiken som inte var så farlig. Jag hade kunnat spendera min måndag med så mycket roligare saker att göra men nu är jag på dåligt humör och har alldeles för många, tråkiga måsten att göra. Tur att jag ska få ha en skype date med Anna klockan 1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback