4 november

Svar till Daniella:
Va roligt att du läser min blogg och att du också vill åka iväg som au pair! :) Jag åker med CC ja och hur jag fick ihop mina timmar var inte så svårt. Jag har praktiserat på en massa olika skolor och dagis, sen har jag suttit barnvakt en massa och har syskonbarn jag passar. Mitt tips är att försöka sitta barnvakt eller få en praktik plats på ett dagis. Hjälpa till några timmar i veckan liksom, alla timmar räknas :) Lycka till!

Idag hade jag ännu ett psykologi prov. Efter det åkte jag till banken och affären. Hann med att skypa med Pernilla nyss också, som jag saknar henne!
Ikväll ska jag jobba vilket betyder glass och filmkväll med barnen :) Myspys.


Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag har tidigare praktiserat på dagis... men måste ska verkligen sitta oftare som barnvakt då.



hihi tack för svaret! :)

2011-11-05 @ 01:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback