11/15/11


Sitter uppe på mitt rum och avnjuter min middag. Ris, scrambled eggs och barbecue sås! Jag lovar att det är godare än det ser ut. Jag gillar inte att laga mat till mig själv, det är tråkigt och jag har inget tålamod att vänta tills det är klart. Riset är lite hårt fortfarande men det var gott ändå och barbecue sås måste vara det godaste som finns. Sweet baby Ray's honey bbq sauce, utan att överdriva kan jag säga att det ligger på min topp 10 lista över godsaker i detta land! Jag har det på allt, gör allting dubbelt så gott :)
En sak jag inte gillar här i USA är att man äter middag så himla sent på vardagar. Denna tid i Sverige brukar jag kolla på ''Halv 8 hos mig'' och dricka kvälls kaffe med mamma och pappa.. Men det blir ju så sena middagar för alla jobbar senare här än vad jag är van vid liksom så det är väll bara att bita i det sura äpplet och vara glad att jag får mat iallafall.

Nog om det. Annars är allting bra här borta på andra sidan Atlanten! Jag har saknat Östersund idag och min familj och vänner lite extra mycket men sådana dagar kommer ju och går. Jag var på college idag sen inte gjort så mycket mer. Hade bara barnen 2 timmar idag också, imorgon nalkas det dock mer jobb. Nä nu ska jag fortsätta sappa mellan alla hundra kanaler och se om det finns något bra :) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback