11/11/11

Knappast någon som missat vilken dag det är idag va? Once in a lifetime. Här i USA kallas denna dag för Veterans day, idag hyllas alla män och kvinnor som har krigat och kämpat för landet. Fint tycker jag att dagen får en lite mer betydelse full mening än bara ''lycko dag''.

Imorse hade jag psykologi lektion som alla fredagar, efter det åkte jag till gymmet, sen till djuraffären för att köpa mat till katterna och ödlorna och sen har jag städat lite. Nu är klockan snart 3, jag ska göra någon lunch sen ta det lugnt en stund. Ikväll ska jag, Emma, Amanda och Tove laga middag och ha myskväll här hos mig! Mysis, skönt att slippa vara hemma själv också :)
Såg att det är forum i helgen också, hoppas ni har det sjukt kul där och dansa lite för mig med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback