Jag lever

Först och främst vill jag be om ursäkt till er som varje dag går in här i hopp om att jag ska ha skrivit något. Jag har helt enkelt inte haft lusten att skriva och sen har jag inte haft något att skriva om heller för den delen. Så jag kände nu att det var dags att visa lite livstecken!

Den här veckan som gått har varit väldigt lugn. Jag har knappt varit i skolan känns det som eftersom vi slutar så tidigt varje dag. Det har inte hänt mycket sen sist, same old same old bara just nu.
Igår var det minnsan fredag och eftersom Ida fyller 18 idag firade vi henne! Det var en rolig och händelserik kväll och jag fick chansen att umgås med vänner jag inte träffat på länge och det är alltid roligt! Idag kan ha varit den lataste dagen i mitt liv.. Jag har bytt position från soffläge till sängläge hela dagen och datan har varit min trogne följeslagare. Men ibland får man ha sådana dagar, imorgon ska jag iväg och träna plus lite annat så då blir det lite fart iallafall. Igår pratade jag även med en kvinna i USA på telefon i över en timme, och jag kände verkligen hur mycket jag saknar att prata engelska med en riktig amerikan. Det är något speciellt med det.

Nu ska jag sova, godnatt på er :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback