what are words

Ikväll följde jag med Frida och tittade på korpen fotboll. Det var jätte mysigt trots regn och jag fick skratta tillsammans med en vän jag saknat väldigt mycket. Nu har jag precis duschat och bäddat rent i min säng efter en PW med bästa L.

Jag ska börja skriva en lista nu på allt jag ska göra under mitt år i USA. Det kommer inte finnas nog med papper i världen för allt jag vill göra men jag tänkte försöka börja någonstans iallafall. Lisa berättade precis att det är 40 dagar kvar tills jag åker, 40 DAGAR?! Det är ju ingenting, får lite panik över hur jag ska hinna med allt här hemma jag vill hinna med innan jag åker. Och framförallt så många jag vill hinna träffa..

 Världens finaste låt just 
 

Kommentarer
Postat av: Anton A

Kanske inte världens finaste, men den var riktigt fin. :-) Bra smak har du iallafall!

2011-06-24 @ 23:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback