Vi kommer alltid ha Paris

Hej på er! Jätte kul att så många nya har hittat hit, hoppas ni fortsätter att kolla in här lite då och då! 

Idag var jag ledig och eftersom änglarna inte har slutat att gråta idag fick jag komma på saker att göra hemma. Jag har suttit och skrivit kort och kuvert hela morgonen och sen har jag varit till Medicin Direkt och gjort en hälsoundersökning. Sjukt dyrt och sjukt ovärt pengarna eftersom jag kunde svara på allting själv, but a woman gotta do what a woman gotta do. Doktorn kryssade i att min hälsa var "Excellent" så nu är det bara att hoppa på planet och åka!

Imorgon var jag helt säker på att jag började 13.30 och var överlycklig över en sovmorgon. Tog en extra koll på mitt jobbschema och såg att jag börjar 07.00.. Fun.
Nu ska jag åka och köpa naturgodis med Lisa och ladda upp inför en myskväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback