tillbaka i östersund

Kom hem för en timme sen ungefär. Jag är så.jävla.trött just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Igår kväll blev det lite för mycket av det goda och det slutade med att vi gick och la oss halv 6 imorse och jag skulle upp halv 7 för att åka in till Ambassaden.. Men det var hur trevligt som helst igår! Ida jobbade på dagen så jag passade på att njuta på hennes balkong eftersom det var 30 grader varmt och strålande sol, helt underbart. Sen på kvällen tog vi oss in till Gamla Stan och mötte Johanna utanför Vapiano där vi åt middag, drack öl och tog igen allting som hänt sen sist vi träffades. Så himla mysigt och roligt att ses igen. Sen fick jag vara med och prova på Stockholms uteliv, mycket trevligt. Träffade på Nemo från Kungarna av Tylösand också på en bar, jag älskar att vara på kändis jakt när jag är i Stockholm! Sen kom vi hem och jaa, jag sov 1 timme sen skulle jag upp.

Såklart så försov jag mig imorse och trodde att det var SUPER viktigt att jag var på Ambassaden prick 8, så hade panik att jag var sen men när jag kom dit fick jag ändå stå i en kö utanför i nästan 2 timmar i värmen som var. Efter man gått igenom säkerhetskontrollen och allt så fick man sitta i ett litet rum, vänta på att dom ropade upp sitt namn (jag hette tydligen Jonna idag) och sen blev man intervjuad i typ 20 sekunder sen var allting klart. Så jäkla onödigt alltihopa, MEN vad gör man inte för att få ett visum..
Är rätt stolt över mig själv idag faktiskt, hittade runt i Stockholm ensam och det är inte det lättaste när man typ aldrig är där nere.

Åkte hem vid 4 idag och bytte ut solen mot regn, kul. Det var jätte jobbigt att lämna Ida idag också. Jag vet inte när vi kommer ses nästa gång men det måste bli snart!
Godnatt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback